Krulíci na cestách

cestopisy jedný famílie

Barcelona2021

Potřetí do Barcelony? Klidně popadesátý! Máme to tu rádi. Tentokráte jedeme se sousedi, takže to je předzvěst dvou věcí. Bude se sportovat a pít. Pro Matěje máme hlídání, takže budeme mít pré. První láhev vína padá už na letišti ve Vídni. Večer (bydlíme kousek od gotický čtvrti) bloumáme uličkama, ochutnáváme lahváče ze sámošky a míříme si to do gotickýho báru, kterej nám před pár roky přišel výtečnej. Zrovna je Halloween, všude jsou pavučiny, smrtky a smrťáci. Jedna nás obsluhuje a připadáme si jak z Eyes Wide Shut. Akorát já nejsem Tomáš Kříž a Peťa je hezčí než Nikola Dětskomužová. Jako správní občané České republiky po drinčíku v báru najíždíme na šetřící mód a kupujem si v sámošce rum, kterej si v pravidelných intervalech rozléváme do hrdel. Kocháme se uličkama gotický čtvrti a pak nás jeden transvestita láká do punkovýho baru. To už se nedržíme osvědčených lowcost pravidel a Libor začíná objednávát Long Island Iced Tea. Otáčím to, začínáme tančit. Tenhle punkovej klub je skvělej, ale zítřek bude náročnej, je čas to utnout včas.

Ráno to berem přes pekárnu do půjčovny kol. Celej den trávíme v sedle. Projíždíme kolem Kolomba a míříme si to přímo do kopce k Olympijskýmu stadionu. Pevnost, výhledy na město, vedro, kocovina a stadión. Je to krása, je to tu zase krása. Po vejletě zandáváme burgry na jednom náměstíčku a paní nám k tomu pěje Bella Ciao. Ještě si zajíždíme k městský pláži. Libor skáče do vln a holky si dopřávaj masáž od asijských expatek. Večer začíná pozvolna. Jsme dost unavení. Tacos a Estrella to ale rozstřelují. Ne. Jdem spát. Dneska fakt.

Další den opět pádíme pro naše kola a objíždíme místní památky. Kupujem pro Máťu dres s číslem 10, kterej nenosil nikdo jinej než GOAT Lionel Messi. Valíme na trh. Kupujem všecky salámy a sejry. Borec nás nalejvá šampáněm. Tak jo, přemluvils nás, berem ještě tudle šunku. Protnem vítěznej oblouk a v parku se krmíme. Libor krmí i místní ptactvo. Piknik ala Barcelona. Jedem na pláž a na Dušičky skáčem všichni do oceánu. Je to jak jehličke. Ale krásný! U bejčí arény ochutnávájó mušle a tapas. U Sagrady zase kupujem v sámošce rumíček. Hele ten templ je zase o fous větší než minule. Naše děcka už ho třeba uviděj hotovej. Jo vlastně, my máme zatím jen jedno dítě, ale to se v tento večer všechno změní. Projíždíme kolem baráků, který navrhl Gaudí. Stavujem se na trh v La Ramble, kde mají hnusný churros. Bohužel. Pak na první pivko do pohádkový hospody, kde to vypadá jak v pralese. Na chvíli nám tam zhasnuli a pouštěli zvuky bouřky. Jako správní občané České republiky v tu chvíli myslíme na útěk bez placení. Svědomí ale vyhrává. Vracíme kola, sprchujem se a míříme do hospody na fotbal. Dneska hrajó kucí vopálení. Ansu střílí gól! Dopijím asi třetí pintu, holky jedou v červeným a Libor objednává paellu přes celé stůl. Šidlíci znaveni odchází na ubikaci a my si to s ženou naštrádujem do dalšího baru, kde hraje epesní dj. Šedivé vousy a baretka. Tančíme, pijeme drinky a večer... Emilko? V červenci přijdeš mezi nás!

Poslední den očumujem rybe v akváriu. Procházíme tunelem se žraloci a rejnoci. Rybe jsou všude! Mě už ale svrbí kopačky. Musím zase na Camp Nou. Bez toho by ten výlet byl poloviční. Procházíme muzeem, na hřiště, do kabin. Klasika. El klasika! Tentokrát si kupuju suvenýr. Kus pažitu zalitýho v kostce. Pak už jenom plašíme papouške v parku u hřiště a mizíme na letiště. Díky Barcelono - za všechno!

Vložit komentář:

Poslední komentáře

Colleen1. Copy/Paste your script or any add any website, blog or article link. 2. With 1 click our A.I. turns it into an engaging video with slides, images, videos, music & even voiceover. 3. Upload the video, get ranked on Page #1 and start getting real traffic & sales! https://www.youtube.com/watch?v=xzxgniI6GSkkrulici-na-cestach.cz
DášaHurá domů...............
MonicaCivilians are paying a horrific price for the ongoing war. Over 3 million people in the Gaza Strip and the West Bank need urgent humanitarian aid and protection. You can help families caught up in this catastrophic situation. Please donate to support the Internally Displaced People of Gaza. They need your humanitarian support at the moment. Any donation amount is welcome. Please send your donations to any of the Wallets below; USDT (TRC20) TJaWSdAwLFvmAL2pfY4EEDfC4X8cB9LkPc BTC 14PtgSwcrGD3vwrZM8MaF5YfHG6ZPMD5fY BTC 38cT8cSFXwm7ofL3sBy4woCjxwon6wmcqy BTC bc1q7kq6ffew005s6wugh5yl5thexky2sxff6yplm3 Your donation will go to the Occupied Palestinian Territory Humanitarian Fund – one of the quickest and most effective ways to support urgent relief on the ground. The Fund collects contributions continuously so it can directly support a wide range of partners to address the highest priority humanitarian activities. The Fund is managed by the United Office for the Coordination of Humanitarian Affairs on behalf of the Humanitarian Coordinator. Together, We Can Make The World A Better Place.
DášaStřídání stráží a další exotika, že se nestydíte.........chjo
DášaJsme natěšeni na další reporty, dlouhá odmlka,,,,,,,,,,